Profesorská přihláška

Chcete se stát profesorem? Tak to můžete zkusit!
Podmínkou je, abyste za sebou měli nějakou tu chvíli strávenou na hocz. Úplným nováčkům doporučujeme se na projektu pohybovat minimálně rok jako student. Hocz je totiž poměrně netypické a vše na něm funguje trochu jinak než na jiných textových RPG. Rovněž se hodí pochopit atmosféru současné RPG doby, sledovat dění a zorientovat se. Naučit se hrát na online chatech, porozumět fungování kouzel a vypravěče.

Profesor nesmí mít současně postavu studenta. Pokud se rozhodnete přejít ze studentů do sboru, musíte se své studentské postavy vzdát. Pokud jste ve sboru, nesmíte si studentskou postavu založit.

Co budu dělat?
Profesor má několik povinností, proto zvažte, zda máte dostatek času a chuti se tomuto místu věnovat.

1) Podílí se na výuce. Píše a zadává výklady, zadává a opravuje úkoly. V případě času pořádá praktické hodiny a podílí se na tvorbě reálií svého předmětu (je často vyzýván k tomu, aby něco okomentoval).
2) Podílí se na chodu školy a tvorbě projektu. Účastní se školních akcí (minimálně zahajovací a závěrečné), reaguje na otázky a výzvy rady školy i jiných hráčů. Odpovídá na dotazy a žádosti studentů.

Profesor nesmí porušovat pravidla a musí se k ostatním hráčům chovat slušně. Výměnou za slušné chování je poměrně volná ruka při tvoření herních příležitostí ve škole i tvorba reálií do výuky. Jako každý člen vedení má právo vyjadřovat se k tématům vedení projektu.

Co chci učit?
Pokud do toho chcete jít, vyberte si alespoň jeden z předmětů, který byste chtěli vyučovat, a to z této nabídky:

  • Kabinet obecné magie (KOM)
    - Kouzelné formule, obrana proti černé magii, přeměňování, rudá magie
  • Kabinet přírodní magie (KPM)
    - Alchymie, bylinkářství, kouzelnické léčitelství, lektvary, péče o kouzelné tvory
  • Kabinet kouzelnických umění (KKU)
    - Astronomie, démonologie, jasnovidectví, létání, magické symboly, numerologie, starodávné runy, přemisťování, výroba magických předmětů
  • Kabinet humanitních věd (KHV)
    - Dějiny čar a kouzel, nauka o společnosti, studia mudlů

Pokud se chcete ujistit, že máte o předmětu správnou představu, a že by se danému kabinetu nový profesor hodil, kontaktujte některého vedoucího kabinetu (VK), případně správce výuky:

FunkceJménoKontakt
Správce výuky
(ředitel školy)
Charles Silencius WatchersonMir#5841
Kabinet KOM Bianca Gallagherbidesh#5816
Kabinet KKU Mariniara MontmorencyBaklažán#3268
Kabinet KHV Kristoff Bryce Shrewdshrewdleonard@gmail.com
Kabinet KPM Sarah BlackburnMikaila Fleming#5654

Kam a co napsat?
Poté nám pošlete e-mail na adresu inzerce@hocz.org. Hned do předmětu napište zkratku kabinetu, do kterého se hlásíte, a společně s ní jméno vaší profesorské postavy. Ať vás nepřehlédneme a hned víme, o co jde.

V e-mailu se nám představte (postavy, proč chcete učit) a přiložte dvě přílohy: životopis postavy a ukázkový výklad. Podrobnější informace najdete ZDE.
Při tvorbě životopisu doporučujeme prostudovat příručku a vycházet z informací a reálií v ní uvedených.

Tip: Správce výuky a vedoucí kabinetů většinou hledají nové lidi na konci RP školního roku, tj. někdy kolem ledna–února a potom o prázdninách. Nejlepší je správce výuky kontaktovat a domluvit se s ním, co a jak.

Co potom?
Pokud jste e-mail poslali ke konci roku, nebo rovnou o prázdninách, čekejte, až vám někdo ze členů správy výuky odpoví. Jestliže posíláte mail během roku, raději VK upozorněte, aby se na váš mail podíval.

Prvně váš životopis kontroluje správa výuky, která vychytá hlavní potíže a zeptá se vás na případné otázky, pomůže vám s tabulkou aprobací. Jakmile ředitel školy uzná, že jste k přijetí vhodní, můžete s místem počítat.

Následně váš životopis předá RPG správě, která se podívá na reálie a dotáhne váš životopis k dokonalosti. Jakmile RPG správa životopis odklepne jako hotový, pak vám ředitel školy pomůže s vytvořením účtu a zaučí vás.

Zaučení znamená přečtení příručky pro profesora (jak psát výklady, kde co najdete), přidání do profesorské konverzace, udělení práv na postavu (bílé jméno) a předání člověku, který vás zaučí ohledně vypravěče a hraní za bílého na chatu. Pokud za sebou již školení na vypravěče máte, pak si to můžete zopakovat dobrovolně. Součástí je také přidání do kabinetu, kde vám VK vysvětlí, co přesně po vás bude chtít (kdy máte posílat výklady a podobně).

Na vzájemné komunikaci se podílíte i vy. Čím dříve RPG správě odpovíte, tím dříve budete mít vše v pořádku. Ředitel a VK s vámi u řešení jsou, můžete se na ně obrátit s jakýmkoliv dotazem.